Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!


A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla kiállításának dátuma.

Garanciát adunk minden rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott termékre a vásárlástól számított 12 hónapig. Ezért kérjük, hogy a számlát őrizzék meg, hiszen a garanciát csak a számla megléte esetében tudjuk érvényesíteni. Garanciánk a termék árának erejéig terjed. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben foglaltak az irányadóak.
    
  Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjét nem vállaljuk garanciálisan. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Szavatossági, jótállási igényények érvényesítése:

Az észlelt meghibásodást kérjük, jelentse a FAFALU Kft telefonszámán (30- 236 16 94) vagy az info@vesszoparipa.hu e-mail címen, vagy 6230 Soltvadkert, Bajcsy-Zsilinszky u. 10 levelezési címen.

Ha a bejelentés kivizsgálása alapján jogos a reklamáció, vállaljuk a termék azonnali cseréjét.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

További lehetőség szavatossági, jótállási igények érvényestésére: 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - 1428 Budapest, Pf. 20. Telefonszám: 06 1 459 4800.

Részletes kereső
Ajánlott korosztály
Hírek, érdekességek
Miért válasszunk futóbiciklit? Mikor a gyermek elkezd járműveket használni, sokakban felmerül a kérdés, hogy a lábbal hajtós kismotor után és a tricikli mellett mi legyen a következő szint: kétkerekű futóbicikli, vagy oldalkitámasztós pedálos kerékpár?
Facebook